maandag, september 17, 2007

Brit vindt gouden tand in Marsreep

Terence Fitzgerald (62) uit het Engelse Hastings schrok zich een hoedje toen hij een gouden tand in een Marsreep vond. Dat schrijft The Sun. "Het ding stak vast in m'n keel", zei de elektricien. "Na een stevige hoestbui kwam het vrij en zag ik dat het een gouden tand was.

"Nooit nog Mars"
"Het was verschrikkelijk. Nooit eet ik nog een Mars. Gelukkig dat geen enkele van mijn zeven kleinkinderen de chocoladereep heeft opgegeten".

"Ik heb een klacht ingediend bij Mars", vervolgt de man. "Ze hebben me gevraagd de gouden tand op te sturen, samen met de gegevens van mijn gebit. Ze denken misschien de gouden kies van mij is, maar zover ik weet, heb ik al mijn tanden nog".

Opsturen
Bij Mars zegt men de zaak te zullen onderzoeken wanneer ze de reep en het 'object' dat erin zat in hun bezit hebben.

Terence verwacht een schadevergoeding of minstens verontschuldigingen. (hln)

Geen opmerkingen: